آریو چوب / ماشین آلات صنایع چوب

آریو چوب / ماشین آلات صنایع چوب

آریو چوب بزرگترین تامین کننده ماشین آلات، ابزار آلات و مصرفی های صنایع چوب
آریو چوب / ماشین آلات صنایع چوب

آریو چوب / ماشین آلات صنایع چوب

آریو چوب بزرگترین تامین کننده ماشین آلات، ابزار آلات و مصرفی های صنایع چوب

پانل بر افقی هوماگ مدل SAWTEQ B-400

پانل بر افقی هوماگ مدل SAWTEQ B-400

این پانل بر آلمانی توانایی برش ۷ ورق همزمان ۱۶ میلی متری را دارد. اینبار هوماگ با ارتقاء این محصول علاوه بر افزایش توان فنی، با مطالعه و لحاظ کردن ساعت ها عملیات تجربی با سری HPP 400 توانسته مدل بی نظیر SAWTEQ B-400 را با استانداردهای جدید خود تکمیل کند.تیغ اره SAWTEQ B-400 تا ارتفاع ۱۱۰ میلی متر بصورت آپشنال تا ارتفاع  ۱۲۵ میلی متر قابل افزایش است.

آپشن ها و موارد انتخابی قابل نصب بر روی ماشین پانل بر افقی SAWTEQ B-400:

ماژول ۴۵ درجه یا فارسی بر:
این پانل بر آلمانی قابلیت نصب ماژول فارسی بر را دارد. به گونه ای که در رنج ۱ تا ۴۶ درجه قابل تنظیم می باشد
آپشن راهنمای LED:
این آپشن کمک می کند اوپراتور، به راحتی موقعیت صحیح قرار گذاری پانل را بدست آورد. با توجه به اینکه هدف از این آپشن افزایش دقت و کاهش زمان عملیات برش است  این آپشن کمک خیلی زیادی برای برش قطعات کوچک می کند.
آپشن برش زاویه کاملا اتوماتیک:
با استفاده از این اپشن که تنها در سری ۴۰۰ لحاظ شده است به راحتی می توان برش در هر زاویه ای را بصورت کاملا اتوماتیک انجام داد.
آپشن combiTec:
این آپشن در واقع به نوعی مدیریت قطعات پرت خواهد بود. این آپشن قطعات اضافه آمد از اجرای یک برش را به حافظه دستگاه سپرده و در روزهای و ماه های بعد اگر قطعه ای مورد نیاز بود ماشین هشدار می دهد که قطعه مورد نظر در انبار پرت با شماره مشخص موجود است.
آپشن dustEx air jets یا دمنده خاک اره
این آپشن توانایی دمیدن هوا با سرعت و حجم مورد نیاز به تیغ اره و دفع خاک اره و ضایعات برش از لای دندانه های تیغ و اره است و این کار سبب افزایشن کیفیت برش خواهدشد و همچنین در برشهای با ضخامت بالا از افزایش دمای تیغ اره جلوگیری خواهد کرد.
آپشن اجکت پنوماتیک:
بعد از انجام برش کاری و برداشتن قطعه کار در بیشتر موارد اضافات برش در پشت بیم می ماند و به علت اتمام برد حرکتی کلمپ نیاز به چنین آپشنی برای هدایت اضافات رش به بیرون خواهد بود.
آپشن لیبل زن:
کاربری این آپشن به قدری مقرون به صرفه و پرمنفعت است و کارها و یادداشتها و علامت گذاری ها و اشتباهات در حین کار را به شدت کم می کند. می توان گفت لیبل چاپ شده و چسبانده شده برای یک قطعه کار شناسنامه قطعه کار خواهد بود و در مراحل بعدی بصورت کاملا واضح می توان اطلاعات قطعه کار را مطالعه کرد یا توسط اسکنر بارکد اطلاعات قطعه کار را به طور کامل به دستگاه بعدی وارد کرد.
آپشن postforming
این آپشن یکی از پرکاربردترین و یکی از نکات بسیار سودمند دستگاه پانل بر هوماگ است. این آپشن کمک میکند تا قطعاتی که نوار PVC شده‌اند در انتهای عملیات خط زنی توسط تیغ خط زن روی نوار نیز خط زنی انجام گیرد و سپس عملیات برش کامل گردد. این پروسه کمک خواهد کرد تا برش پانل به خوبی انجام پذیرد.
آپشن Power Concept
در این آپشن دستگاه مجهز به یک بازوی مکانیکی کاملا مستقل از پاور فنس به نام Power Concept می شود که توسط این آپشن سرعت عملیات خرد و قطعه، قطعه کردن پانل های با عرض کم چندین برابر خواهد شد.

مشخصه های فنی پانل بر افقی هوماگ مدل SAWTEQ B-400 


بیشترین ارتفاع تیغ اره ۱۱۰ میلی متر و قابل ارتقاء تا ارتفاع ۱۲۵ میلی متر
بیشترین طول برش ۵۶۰۰/۴۳۰۰/۳۸۰۰/۳۲۰۰ میلی متر
سرعت جابجایی program fence ۹۰ متر بر دقیقه
سرعت ارابه اره ۱۳۰ متر بر دقیقه و تا ۱۵۰ متر بر دقیقه قابل ارتقاء
توان موتور اصلی ۱۳.۵ کیلووات و قابل ارتقاء تا ۱۸ کیلووات
نرم افزار کنترلی دستگاه CADmatic 5

تماس با ما:
۰۲۱۵۶۷۱۷۶۷۸-۹
۰۹۱۲۸۱۸۰۰۵۲
آدرس:
تهران، احمد آباد مستوفی، میدان پارسا، صنوبر چهارم شمالی، شهرک بهسازی صنایع چوب ایران، سالن ۱۶B
منبع :
وبسایت Ario.co
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.